
Publiczność w centrum uwagi. Dyskusje o audience development (SK04/2022)
Piotr Firych
Magdalena Grenda
Marcin Poprawski
Wydawnictwo Nauk Społecznych i Humanistycznych, Poznań 2022
Seria wydawnicza "Studia kulturoznawcze"
Publiczność w centrum uwagi. Dyskusje o audience development (SK04/2022)
Wydawnictwo Nauk Społecznych i Humanistycznych, Poznań 2022
Redakcja tomu:
Książka Publiczność w centrum uwagi. Dyskusje o audience development podejmuje niezwykle ważną, ciekawą, a jednocześnie wciąż niewystarczająco zgłębioną tematykę rozwoju i budowania relacji z publicznością w sferze kultury (…). Autorom udało się zachować równowagę między stroną naukową a praktyczną tematu, nadając wysoką jakość temu opracowaniu. Krytyczne spojrzenie zarówno badaczy, jak i praktyków stanowi szczególną wartość dodaną publikacji, która powinna zainteresować i zainspirować szerokie grono czytelników.
prof. UEP dr hab. Magdalena Florek Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Instytut Marketingu
Otrzymujemy ważne, pożyteczne i podręczne wprowadzenie do badań, rekomendacji oraz działań spod znaku „rozwoju publiczności”. Po lekturze zbioru czytelnik pozostaje z przyjemnym poczuciem obcowania z wartościowym tekstem. Artykuły poszerzają bowiem pole wiedzy, wprowadzają – nie bezkrytycznie – nowe pojęcia i perspektywy, podsuwają znaczące dla nurtu audience development lektury, prezentują aktualne badania.
prof. dr hab. Waldemar Kuligowski Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Instytut Antropologii i Etnologii