Studia na Kulturoznawstwie

Kulturoznawstwo
studia I stopnia

Plany zajęć

Kulturoznawstwo
studia modułowe II stopnia

Plany zajęć

Intercultural Communication
Master’s degree

Schedules

Connect – Rozwój publiczności
studia podyplomowe

Plany zajęć

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Zmiany w planach zajęć
Aktywacja

Uruchom powiadomienia klikając ikonę powiadomień.

Zarządzanie

Włączaj i wyłączaj powiadomienia kiedy chcesz.

Chrome / Edge / Safari

Powiadomienia ze strony odbiera przeglądarka internetowa, nie ma to związku z jakimkolwiek kontem użytkownika (UAM, Google, Facebook, etc.). Ważne! Powiadomienia będą wyświetlane tylko na tym urządzeniu, na którym zostały aktywowane (komputer, tablet, telefon). 

Twoja zgoda

Przeczytaj szczegóły i wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień.

To wszystko!

Odbieraj powiadomienia na komputerze i na telefonie, zarządzaj ustawieniami, włączaj i wyłączaj powiadomienia gdzie chcesz i kiedy chcesz.

*  W ramach usługi Powiadomień nie są gromadzone jakiekolwiek dane na temat użytkownika. Treścią Powiadomień są tylko ogłoszenia dotyczące zmian w planach zajęć oraz dyżurów pracowników

Automatyczne powiadomienia!

Bądź na bieżąco i odbieraj bez zobowiązań powiadomienia o zmianach w planach zajęć na komputerze lub telefonie.
‚Push’ Notification

 

Więcej szczegółów

USOS w Instytucie Kulturoznawstwa

Dyżur: środa 10.30-12.00, Piotr Kędziora

Koordynator Wydziałowy: Nikodem Kałek 61 829 21 43

Wychowanie Fizyczne: Małgorzata Woźniak 829-64-02

Lektoraty: Patrycja Nowak 61 829 29 80

Sytuacje kryzysowe i skargi studentów oraz wykładowców

Co zrobić, jeżeli uważasz, że w trakcie procesu kształcenia doszło do złamania reguł prawnych lub etycznych normujących zasady funkcjonowania społeczności akademickiej?

Procedura postępowania:

  1. student lub wykładowca może powiadomić o zaistniałym problemie dyrektora ds. studenckich lub prodziekana ds. studenckich,
  2. zastępca dyrektora ds. studenckich oraz prodziekan ds. studenckich analizują zgłoszenie, a następnie kontaktują się z osobą zgłaszającą zdarzenie oraz – w razie konieczności – z pozostałymi stronami i świadkami zdarzenia,
  3. w sytuacjach wymagających dalszych działań prodziekan sporządza odpowiednią dokumentację i kieruje sprawę do biura prorektora ds. studenckich,
  4. prorektor, po rozpoznaniu sprawy, podejmuje działania zmierzające do wyjaśnienia i rozwiązania zgłoszonego problemu, zgodnie z procedurami określonymi w Statucie UAM.
Sprawy socjalne

Studenci wszystkich trybów studiów mogą korzystać ze świadczeń socjalnych, którymi są następujące formy pomocy: stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga, zakwaterowanie w Domu Studenckim. Oprócz ww. świadczeń studenci korzystać mogą ze stypendium rektora oraz stypendium ministra.

Sprawy studentów z niepełnosprawnościami

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jako jeden z pierwszych w Polsce realizuje strategię Uniwersytetu Otwartego dla wszystkich, w tym także dla osób z niepełnosprawnościami.

Stypendia zagraniczne z ERASMUS +

Magdalena Antoniewska 61 829 43 68

Program mobilności studentów i doktorantów
Festiwal Kultury Studenckiej „Kulminacje”

Aktualności dla studentów

Q&A dla Studentów / Kwarantanna 976 660 Instytut Kulturoznawstwa

Q&A dla Studentów / Kwarantanna

TERMINY Jak długo potrwa zawieszenie zajęć?Czy praca zdalna jest planowana do końca semestru? Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć, choć rozumiem, w jak trudnej sytuacji…

Praktyki studenckie w Centrum Kultury w Mielnie 700 395 Instytut Kulturoznawstwa

Praktyki studenckie w Centrum Kultury w Mielnie

Program praktyk studenckich w Skarbnicy Wioski Rybackiej CHŁOPY rozpoczyna się 1 czerwca 2020 roku. Zapraszamy studentów kulturoznawstwa do składania aplikacji. Więcej szczegółów w załączonych dokumentach.…

Kształcenie zdalne / E-learning [PL/EN] 1000 1000 Instytut Kulturoznawstwa

Kształcenie zdalne / E-learning [PL/EN]

English Version NAUCZYCIELE AKADEMICCY Decyzja nauczyciela akademickiego dotycząca prowadzenia zajęć w formie zdalnej po analizie możliwości dotyczących specyfiki przedmiotu, obecnych możliwości technicznych oraz własnych umiejętności…

Zarządzenie UAM w sprawie zajęć w trybie zdalnym / Distance learning AMU Regulation 1000 1000 Instytut Kulturoznawstwa

Zarządzenie UAM w sprawie zajęć w trybie zdalnym / Distance learning AMU Regulation

Zarządzenie nr 433/2019/2020 (english version below) Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z dnia 19 marca 2020 r. w sprawie wytycznych dotyczących organizacji działalności…

Spotkanie dla kandydatów do Szkoły Doktorskiej UAM (Nauki o kulturze i religii) 655 932 Instytut Kulturoznawstwa

Spotkanie dla kandydatów do Szkoły Doktorskiej UAM (Nauki o kulturze i religii)

Szkoła Doktorska Szkoły Nauk Humanistycznych UAM organizuje 11 marca 2020 r., o godz. 11:30 spotkanie informacyjne dla kandydatów do Szkoły Doktorskiej UAM w dyscyplinach: Archeologia Filozofia Historia…

Rekrutacja na wyjazdy Erasmus+ dla studentów kulturoznawstwa 2020/21 339 480 Instytut Kulturoznawstwa

Rekrutacja na wyjazdy Erasmus+ dla studentów kulturoznawstwa 2020/21

Rekrutacja na studia w ramach programu Erasmus+ na rok akademicki 2020/21 dla studentów i doktorantów Instytutu Kulturoznawstwa (przez USOSweb) trwa do 9 marca 2020 r. Lista…

Stypendia we Francji dla studentów studiów magisterskich 1024 681 Instytut Kulturoznawstwa

Stypendia we Francji dla studentów studiów magisterskich

Stypendia Master 2 skierowane są do polskich studentów, którzy chcieliby kontynuować naukę we Francji na ostatnim roku studiów magisterskich (2-gi rok Master)  OPIS PROGRAMU STYPENDIALNEGO Dziedzina…

Wyszehradzki Program Stypendialny 1112 700 Instytut Kulturoznawstwa

Wyszehradzki Program Stypendialny

Wyszehradzki Program Stypendialny jest specjalnym programem utworzonym przez Fundusz Wyszehradzki w celu ułatwienia wymiany  studenckiej poprzez zapewnienie wsparcia finansowego kandydatom, którzy są mieszkańcami państw V4 (Czechy,…

Rozpoczęcie rejestracji na zajęcia w semestrze letnim – 17.02.2020

https://usosweb.amu.edu.pl/kontroler.php?_action=actionx:news/default()
Rozpoczęcie rejestracji na zajęcia w semestrze letnim – 17.02.2020 1512 1552 Instytut Kulturoznawstwa

Nowe plany zajęć na semestr letni 2019/2020

http://kulturoznawstwo.amu.edu.pl/studia/
Nowe plany zajęć na semestr letni 2019/2020 920 742 Instytut Kulturoznawstwa
Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
    Polityka prywatności

    1. Informacje ogólne

    1. Operatorem Serwisu amu.edu.pl jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

    2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

      1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

      2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

      3. Poprzez gromadzenie logów serwera www, będącego w posiadaniu Operatora Serwisu.

    2. Informacje w formularzach

    1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

    2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

    3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej niż za zgodą użytkownika.

    4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi rejestracji na kurs bądź kontaktu z zainteresowanym.

    3. Informacja o plikach cookies

    1. Serwis korzysta z plików cookies.

    2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

    3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.

    4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

      1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

      2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

      3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

    5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

    6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

    7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

    8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

    9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

    10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

    11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

    4. Logi serwera

    1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem, w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych oraz analizy zachowań na stronie

    2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

      1. czas nadejścia zapytania,

      2. czas wysłania odpowiedzi,

      3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

      4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

      5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

      6. informacje o przeglądarce użytkownika,

      7. Informacje o adresie IP.

    3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

    4. Dane powyższe są wykorzystywane dla celów administrowania serwerem oraz analizy zachowań
      na stronie.

    5. Udostępnienie danych

    1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

    2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

    3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

    6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

    1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

    2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

      1. Internet Explorer

      2. Chrome

      3. Safari

      4. Firefox

      5. Opera

      6. Android

      7. Safari (iOS)

      8. Windows Phone

      9. Blackberry

    Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKA PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.
    Skip to content