PIERWSZE KROKI
STUDIOWANIE ONLINE
1
Obowiązującym kontem użytkownika w sieci UAM jest WYŁĄCZNIE konto w domenie uczelni, tj. @amu.edu.pl lub @st.amu.edu.pl.
Utworzenie konta email następuje w końcowym etapie Rekrutacji studenta.
2
Aktywuj konto i zmień swoje hasło w Panelu Użytkownika UAM.
Zaloguj się do Panelu używając tylko login!
Przykład: jankowalski@st.amu.edu.pl > login: jankowalski
W przypadku wątpliwości skorzystaj z Instrukcji pierwszego logowania.
3
Rejestruj się na zajęcia, przeglądaj plan zajęć i załatwiaj sprawy studenckie w Biurze Obsługi Studiów w USOSWeb.
Zaloguj się do USOSWeb używając cały adres email!
Przykład: jankowalski@st.amu.edu.pl
Zapoznaj się z dostępnymi w USOSWeb funkcjonalnościami: rejestracją na zajęcia, płatnościami, wnioskami o stypendia, indeksem ocen i zaliczeń uzyskanych w trakcie studiów.
4
Zaloguj się na OFFICE 365, gdzie za pośrednictwem MS TEAMS prowadzone są zajęcia zdalne.
Zaloguj się do USOSWeb używając cały adres email!
Przykład: jankowalski@st.amu.edu.pl
Na Twoim koncie TEAMS, niebawem po Twojej rejestracji na zajęcia w USOSWeb, pojawią się zespoły i spotkania, do których będziesz dołączać wedle harmonogramu zawartego w planie zajęć.
TIP! Logując się pierwszy raz do Office 365 wypełnij dane konta użytkownika, m.in. dodaj swoje zdjęcie oraz deskrypcję (kierunek i rok studiów).
USOSWEB
CO TO JEST?
USOSWeb to wirtualny Indeks studenta. Studenci zapisują się za jego pośrednictwem na zajęcia, wykładowcy wpisują oceny za zaliczenia i egzaminy. Obecność w grupach zajęciowych jest Twoim obowiązkiem, a jego niedopełnienie może skutkować brakiem możliwości uzyskania oceny z zajęć, nawet mimo Twojej obecności na nich.
BIEŻĄCE SPRAWY STUDENTA
ŹRÓDŁA INFORMACJI
Informacje bieżące dotyczące zajęć, zaliczeń, organizacji studiów, egzaminów dostarczane są różnych kanałami. Bądź na bieżąco sprawdzając regularnie poniższe źródła:
MS TEAMS
ZRÓBMY TO PROFESJONALNIE…
Twoja obecność na zajęcia prowadzonych za pośrednictwem TEAMS jest obowiązkowa tak samo, jak w przypadku zajęć odbywających się w salach wykładowych. Zapewnij sobie odpowiednie warunki do pracy regularnie aktualizując system operacyjny i oprogramowanie Twojego komputera.
W trakcie zajęć udostępniaj mikrofon oraz kamerę i podążaj za zaleceniami prowadzącego. W zależności od zajęć i preferencji danego wykładowcy bądź gotów do udostępniania obrazu i dźwięku, zaś o wszelkich problemach technicznych niezwłocznie informuj prowadzącego za pośrednictwem czatu dostępnego w trakcie każdego spotkania.
Każdy z zespołów TEAMS, do których dołączysz posiada repozytorium plików oraz łatwo dostępne kanały komunikacji z całą grupą. Korzystaj z nich wedle wskazań prowadzącego. Spotkania TEAMS mają charakter oficjalny, w związku z tym przestrzegaj zasad dotyczących zabierania głosu i udostępniania treści na kanałach zespołu z obrazem z Twojej kamery włącznie.
KULTUROZNAWSTWO ONLINE
INFORMACJE, ROZPORZĄDZENIA, TUTORIALE