Drodzy Studenci!
W dniu 8 listopada 2019 roku Studencki Komisarz Wyborczy obwieścił wybory do wydziałowych Rad Samorządu Studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje związane z wyborami.
HARMONOGRAM
12 – 18 listopada 2019 – składanie kandydatur w Biurze Parlamentu Samorządu Studentów UAM znajdującym się w DS Jowita przy ul. Zwierzynieckiej 7/P2 (parter).
Do złożenia kandydatury wymagane jest wypełnienie dwóch dokumentów: zgłoszenia kandydatury oraz listy poparcia z podpisami 20 studentów UAM. [dokumenty są do pobrania poniżej]
19 – 25 listopada 2019 – kampania wyborcza
26 listopada 2019 godz. 10:00 do godz. 22:00 27 listopada 2019 – Wybory w systemie USOS
Aby oddać głos należy zalogować się w systemie USOSweb, a następnie kliknąć:
Dla wszystkich –> Wybory –> wybrać aktywne wybory do RSSu –> oddać głos –> zaakceptować wybór
Dokumenty PDF do pobrania:
- Zgłoszenie kandydatury w wyborach do wydziałowej Rady Samorządu Studentów 2019/2020
- Lista poparcia kandydata w wyborach do wydziałowej Rady Samorządu Studentów-2019/2020
KONTAKT
W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontaktowanie się z:
Studenckim Komisarzem Wyborczym: Izabelą Janicką – izabela.m.janicka@gmail.com,
Przewodniczącą Komisji Wyborczej PSS UAM: Patrycją Krawczyk – patrycjakrawczykk96@gmail.com.