Zdalny egzamin dyplomowy – semestr letni 2019/20. Kierunek: kulturoznawstwo studia I oraz II stopnia

Zdalny egzamin dyplomowy – semestr letni 2019/20. Kierunek: kulturoznawstwo studia I oraz II stopnia 1200 1200 Instytut Kulturoznawstwa
  1. Student wysyła do promotora mail z wnioskiem do prodziekana ds. studenckich (Pobierz wniosek o zdalny egzamin dyplomowy [DOCX]).

Uwaga: wniosek można złożyć, gdy są wystawione wszystkie oceny w systemie USOS, zostało złożone potwierdzenie odbycia praktyk (na kierunkach, których dotyczą praktyki), nie ma zaległości w ewentualnych opłatach naliczonych w trakcie studiów.

  1. Promotor uzupełnia wniosek: temat, dane promotora, termin (dodatkowo: skład komisji), przesyła mail do prodziekana ds. studenckich.
  2. prodziekan ds. studenckich powołuje komisję i przesyła mail do BOS.
  3. BOS rejestruje pracę.
  4. Student wgrywa pracę do APD.
  5. Promotor sprawdza w APD kompletność danych, sprawdza pracę w systemie antyplagiatowym, akceptuje, wysyła mail do BOS.
  6. BOS sprawdza poprawność czynności i przesyła mail do prodziekana ds. studenckich.
  7. Prodziekan ds. studenckich wysyła mail z terminem egzaminu do BOS (14 dni później)
  8. BOS zawiadamia o terminie członków komisji i studenta.
  9. Przewodniczący zakłada zespół i wpisuje termin egzaminu do kalendarza MS Teams.
  10. Członkowie komisji i student potwierdzają termin mailem przewodniczącemu.
  11. Promotor i recenzent piszą w APD recenzje, publikują w APD na 7 dni przed terminem
  12. BOS przygotowuje w USOS protokół (oblicza średnią) i przesyła go mailowo przewodniczącemu komisji.

Uwaga: Adres mailowy osoby zajmującej się administracją kierunku kulturoznawstwo: annole2@amu.edu.pl, WOT, MIiW: tatiana.lisiak@amu.edu.pl, agnieszka.dreger@amu.edu.pl

Procedura przebiegu zdalnego egzaminu dyplomowego

* Części dotyczące losowania dotyczą tylko kierunku kulturoznawstwo I stopnia

  1. Członkowie komisji i student łączą się w wyznaczonym terminie za pomocą MS Teams.
  2. Przewodniczący komisji informuje studenta o przebiegu egzaminu, o zakazie korzystania z jakiejkolwiek pomocy i przerwaniu egzaminu w razie podejrzenia niesamodzielności. W takim przypadku egzamin zostanie przeprowadzony w formie tradycyjnej po wznowieniu zajęć.
  3. Część właściwa przebiega w sposób analogiczny do egzaminu w formie tradycyjnej. Komisja zapoznaje studenta z pytaniami egzaminacyjnymi (w przypadku kierunku kulturoznawstwo na studiach I stopnia następuje losowanie pytań przez studenta. Wykorzystujemy w tym celu generator liczb on-line: przewodniczący komisji udostępnia na czacie link http://www.losowe.pl/liczba , po czym student samodzielnie losuje i udostępnia swój ekran komisji prezentując wylosowane numery. Członek komisji odczytuje odpowiadające numerom pytania.
  4. .Student udziela odpowiedzi na wylosowane pytania (studia I stopnia) oraz pytania zadane bezpośrednio przez komisję (studia I i II stopnia).
  5. Po sprawdzeniu, że student zakończył odpowiedź przewodniczący zarządza część niejawną i odłącza studenta z wideokonferencji grupy w MS Teams.
  6. Po ustaleniu przez komisję, w trakcie części niejawnej, ocen cząstkowych i końcowej przewodniczący łączy się ze studentem.
  7. Przewodniczący informuje studenta o wyniku końcowym.

Uwaga: w przypadku problemów technicznych przewodniczący komisji decyduje o tym, czy egzamin zostaje dokończony później w formie zdalnej (student nie wykazywał braków wiedzy podczas części poprzedzającej trudności techniczne), czy odbędzie się w formie tradycyjnej po wznowieniu zajęć.

 

    Polityka prywatności

    1. Informacje ogólne

    1. Operatorem Serwisu amu.edu.pl jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

    2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

      1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

      2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

      3. Poprzez gromadzenie logów serwera www, będącego w posiadaniu Operatora Serwisu.

    2. Informacje w formularzach

    1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

    2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

    3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej niż za zgodą użytkownika.

    4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi rejestracji na kurs bądź kontaktu z zainteresowanym.

    3. Informacja o plikach cookies

    1. Serwis korzysta z plików cookies.

    2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

    3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.

    4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

      1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

      2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

      3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

    5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

    6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

    7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

    8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

    9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

    10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

    11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

    4. Logi serwera

    1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem, w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych oraz analizy zachowań na stronie

    2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

      1. czas nadejścia zapytania,

      2. czas wysłania odpowiedzi,

      3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

      4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

      5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

      6. informacje o przeglądarce użytkownika,

      7. Informacje o adresie IP.

    3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

    4. Dane powyższe są wykorzystywane dla celów administrowania serwerem oraz analizy zachowań
      na stronie.

    5. Udostępnienie danych

    1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

    2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

    3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

    6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

    1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

    2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

      1. Internet Explorer

      2. Chrome

      3. Safari

      4. Firefox

      5. Opera

      6. Android

      7. Safari (iOS)

      8. Windows Phone

      9. Blackberry

    Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKA PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.
    Skip to content