Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu 1200 628 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie i czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, 12 już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października o godzinie 18:00 tym razem w nowej lokalizacji – Aula Artis w Poznaniu. Wydarzenie organizowane jest przez Q&A Communications wraz z SAR. To jedyna okazja, aby obejrzeć nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes kampanie i podyskutować z ekspertkami i ekspertami z branży marketingowej. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

24 października 2022 r. razem z przedstawicielami i przedstawicielkami branży komunikacyjnej oraz praktykami i praktyczkami biznesu porozmawiamy o trendach, aktualnych wyzwaniach i przyszłości naszej branży.

Myśl przewodnia tegorocznej edycji – Progres czy regres wynika z rozmów i analiz trendów czerwcowego Cannes Lions Festival of Creativity. Podczas imprezy miało miejsce wiele interesujących wydarzeń, padły też ze strony branży ważne deklaracje w kontekście kryzysu klimatycznego. Chcemy wspólnie zastanowić się, jaki wpływ agencje komunikacyjne i branża kreatywna będą miały na zachowania i postawy konsumentów oraz zmianę strategii klientów; ocenić, czy jesteśmy świadkami postępu, czy wręcz przeciwnie, firmy i sprawy idą swoim torem, a jeżeli tak – jak to zmieniać – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications.

Tegoroczna edycja zrzesza osoby stojące za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, które poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej.

Gościnią specjalną wydarzenia będzie Natalia Hatalska – analityczka trendów, autorka bloga hatalska.com i bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania”. W 2016 roku stworzyła instytut badań nad przyszłością: infuture.institute, który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.

Na scenie wraz z przedstawicielkami i przedstawicielami Q&A Communications pojawią się:

Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES Biżuteria odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktualnie konsekwentnie rozwija. Nominowana do tytułu Marketera Roku przez miesięcznik „Press”. Ekspertka w dziedzinie design thinking, prowadziła szkolenia z zakresu tworzenia komunikacji i strategii marketingowej dla uczestników z różnych branż.

Marta Danielewicz, dziennikarka Gazety Wyborczej, wcześniej dziennikarka w „Głosie Wielkopolskim”. Od niemal dekady pisze o sprawach klimatu, ochronie środowiska i ekologii. Zajmuje się także tematami społecznymi.

Anna Wojciechowska, Head of ESG w ROBYG S.A. Od 15 lat odpowiada za pracę najefektywniejszych zespołów sprzedażowych na polskim rynku nieruchomości. Od ponad 10 lat kieruje zespołem sprzedaży ROBYG S.A. w Gdańsku i Poznaniu. Została wybrana przez Komisję Europejską na Ambasadora Paktu Klimatycznego w Polsce, tym samym dołączając do grona 16 Ambasadorów w Polsce, których rolą jest współtworzenie polityki klimatycznej, promowanie działań proekologicznych i kształtujących zdrowe, szczęśliwe społeczeństwa.

Iwo Borkowicz, architekt. Prowadzi JEJU.studio, pracownię architektoniczną znaną z szerokiego spektrum projektów, od obiektów rzeźbiarskich przez wnętrza, budynki po masterplany. Jest współautorem szeroko publikowanych rzeźb publicznych „Totemy” w Poznaniu, instalacji „Niech żyje palma” w Aguedzie w Portugalii oraz autorem złotej stacji meteorologicznej „Snow Guarantee” w Bad Gastein w Austrii. Laureat Young Talent Architecture Award 2016. W 2017 roku został wybrany jako jeden z „20 młodych projektantów, którzy kształtują przyszłość projektowania” przez Design Indaba World Design Events i Dutch Design Week.

Cannes Lions Creative Comms Meeting to jedyne takie coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Communications i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki obejrzą najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz będą mieć szansę wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami.

Partnerami dwunastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci. Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, PRoto, Marketing przy Kawie, Sukces po poznańsku.

Aktualne informacje dotyczące wydarzenia dostępne są pod linkiem: https://fb.me/e/2MMqfEbfF.

***

Q&A Communications jest agencją komunikacyjną specjalizującą się w obszarach: marketing, PR, digital z uwzględnieniem social media. Posiada 20-letnie doświadczenie w PR produktowym, PR korporacyjnym, w tym również w PR kryzysowym. Prowadzi działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i konsultacje społeczne.

Stawiając za główny cel budowanie wartości klientów, oferuje usługi z zakresu doradztwa strategicznego, prowadzi szkolenia medialne oraz warsztaty strategiczne i szkolenia ze skutecznej komunikacji marki w social mediach – również w formule online i live.

Dzięki doświadczeniu i wiedzy członków zespołu agencja zdobyła zaufanie i stale współpracuje z wiodącymi markami z branży energetycznej, motoryzacyjnej, retail, FMCG, a także znaczącymi galeriami handlowymi oraz sieciami sklepów convenience.

Zespół Q&A Communications w swoich działaniach zawsze znajduje miejsce dla wartości wynikających z misji agencji – szacunku, odwagi, odpowiedzialności i współpracy. Dzięki temu dostarcza najwyższej jakości serwis oraz idee z potencjałem do dzielenia się nimi – inspirując jednocześnie zrównoważone rozwiązania w biznesie.

Więcej na: http://qacommunications.com/

Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

  1. Operatorem Serwisu amu.edu.pl jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www, będącego w posiadaniu Operatora Serwisu.

2. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej niż za zgodą użytkownika.

  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi rejestracji na kurs bądź kontaktu z zainteresowanym.

3. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.

  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.

  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem, w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych oraz analizy zachowań na stronie

  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

    1. czas nadejścia zapytania,

    2. czas wysłania odpowiedzi,

    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

    6. informacje o przeglądarce użytkownika,

    7. Informacje o adresie IP.

  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

  4. Dane powyższe są wykorzystywane dla celów administrowania serwerem oraz analizy zachowań
    na stronie.

5. Udostępnienie danych

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    1. Internet Explorer

    2. Chrome

    3. Safari

    4. Firefox

    5. Opera

    6. Android

    7. Safari (iOS)

    8. Windows Phone

    9. Blackberry

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKA PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.
Skip to content