Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie i czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, 12 już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października o godzinie 18:00 tym razem w nowej lokalizacji – Aula Artis w Poznaniu. Wydarzenie organizowane jest przez Q&A Communications wraz z SAR. To jedyna okazja, aby obejrzeć nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes kampanie i podyskutować z ekspertkami i ekspertami z branży marketingowej. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
24 października 2022 r. razem z przedstawicielami i przedstawicielkami branży komunikacyjnej oraz praktykami i praktyczkami biznesu porozmawiamy o trendach, aktualnych wyzwaniach i przyszłości naszej branży.
– Myśl przewodnia tegorocznej edycji – Progres czy regres – wynika z rozmów i analiz trendów czerwcowego Cannes Lions Festival of Creativity. Podczas imprezy miało miejsce wiele interesujących wydarzeń, padły też ze strony branży ważne deklaracje w kontekście kryzysu klimatycznego. Chcemy wspólnie zastanowić się, jaki wpływ agencje komunikacyjne i branża kreatywna będą miały na zachowania i postawy konsumentów oraz zmianę strategii klientów; ocenić, czy jesteśmy świadkami postępu, czy wręcz przeciwnie, firmy i sprawy idą swoim torem, a jeżeli tak – jak to zmieniać – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications.
Tegoroczna edycja zrzesza osoby stojące za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, które poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej.
Gościnią specjalną wydarzenia będzie Natalia Hatalska – analityczka trendów, autorka bloga hatalska.com i bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania”. W 2016 roku stworzyła instytut badań nad przyszłością: infuture.institute, który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.
Na scenie wraz z przedstawicielkami i przedstawicielami Q&A Communications pojawią się:
Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES Biżuteria odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktualnie konsekwentnie rozwija. Nominowana do tytułu Marketera Roku przez miesięcznik „Press”. Ekspertka w dziedzinie design thinking, prowadziła szkolenia z zakresu tworzenia komunikacji i strategii marketingowej dla uczestników z różnych branż.
Marta Danielewicz, dziennikarka Gazety Wyborczej, wcześniej dziennikarka w „Głosie Wielkopolskim”. Od niemal dekady pisze o sprawach klimatu, ochronie środowiska i ekologii. Zajmuje się także tematami społecznymi.
Anna Wojciechowska, Head of ESG w ROBYG S.A. Od 15 lat odpowiada za pracę najefektywniejszych zespołów sprzedażowych na polskim rynku nieruchomości. Od ponad 10 lat kieruje zespołem sprzedaży ROBYG S.A. w Gdańsku i Poznaniu. Została wybrana przez Komisję Europejską na Ambasadora Paktu Klimatycznego w Polsce, tym samym dołączając do grona 16 Ambasadorów w Polsce, których rolą jest współtworzenie polityki klimatycznej, promowanie działań proekologicznych i kształtujących zdrowe, szczęśliwe społeczeństwa.
Iwo Borkowicz, architekt. Prowadzi JEJU.studio, pracownię architektoniczną znaną z szerokiego spektrum projektów, od obiektów rzeźbiarskich przez wnętrza, budynki po masterplany. Jest współautorem szeroko publikowanych rzeźb publicznych „Totemy” w Poznaniu, instalacji „Niech żyje palma” w Aguedzie w Portugalii oraz autorem złotej stacji meteorologicznej „Snow Guarantee” w Bad Gastein w Austrii. Laureat Young Talent Architecture Award 2016. W 2017 roku został wybrany jako jeden z „20 młodych projektantów, którzy kształtują przyszłość projektowania” przez Design Indaba World Design Events i Dutch Design Week.
Cannes Lions Creative Comms Meeting to jedyne takie coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Communications i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki obejrzą najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz będą mieć szansę wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami.
Partnerami dwunastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci. Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, PRoto, Marketing przy Kawie, Sukces po poznańsku.
Aktualne informacje dotyczące wydarzenia dostępne są pod linkiem: https://fb.me/e/2MMqfEbfF.
***
Q&A Communications jest agencją komunikacyjną specjalizującą się w obszarach: marketing, PR, digital z uwzględnieniem social media. Posiada 20-letnie doświadczenie w PR produktowym, PR korporacyjnym, w tym również w PR kryzysowym. Prowadzi działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i konsultacje społeczne.
Stawiając za główny cel budowanie wartości klientów, oferuje usługi z zakresu doradztwa strategicznego, prowadzi szkolenia medialne oraz warsztaty strategiczne i szkolenia ze skutecznej komunikacji marki w social mediach – również w formule online i live.
Dzięki doświadczeniu i wiedzy członków zespołu agencja zdobyła zaufanie i stale współpracuje z wiodącymi markami z branży energetycznej, motoryzacyjnej, retail, FMCG, a także znaczącymi galeriami handlowymi oraz sieciami sklepów convenience.
Zespół Q&A Communications w swoich działaniach zawsze znajduje miejsce dla wartości wynikających z misji agencji – szacunku, odwagi, odpowiedzialności i współpracy. Dzięki temu dostarcza najwyższej jakości serwis oraz idee z potencjałem do dzielenia się nimi – inspirując jednocześnie zrównoważone rozwiązania w biznesie.
Więcej na: http://qacommunications.com/