W ostatniej dekadzie koncepcja rozwoju publiczności (ang. audience development) stopniowo przenikała do słownika i lokalnych praktyk zarządzania w kulturze. W ramach debaty spróbujemy podsumować to, w jaki sposób tytułowa koncepcja była wykorzystywana do tej pory w Polsce oraz określić, jakie są aktualne potrzeby i wyzwania organizacji kulturalnych związane z wdrażaniem jej w życie. Gośćmi debaty będą osoby ściśle związane z działaniami realizowanymi przez Instytut Kulturoznawstwa UAM w ramach kierunku
studiów podyplomowych „Rozwój Publiczności”
DEBATA BĘDZIE PODZIELONA NA DWIE CZĘŚCI:
CZEŚĆ I – popularyzatorzy idei / wykładowcy Studiów Podyplomowych „Rozwój Publiczności”
Rozmówcy:
Marta Skowrońska-Markiewicz (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie / sieć ADESTE)
dr Agata Wittchen-Barełkowska, Mikołaj Maciejewski (NU Foundation)
Moderatorzy: dr Marcin Poprawski, dr Piotr Firych (Instytut Kulturoznawstwa UAM)
CZĘŚĆ II – praktycy kultury / absolwenci Studiów Podyplomowych „Rozwój Publiczności”
Rozmówcy:
Marta Krawczyk (Malta Festival Poznań)
Maja Raczyńska (Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego w Warszawie)
Katarzyna Spyra (NOSPR w Katowicach)
Natalia Szenrok-Brożyńska (Poznańskie Centrum Dziedzictwa)
Moderatorzy: dr Marcin Poprawski, dr Piotr Firych (Instytut Kulturoznawstwa UAM)
WYDARZENIE NA FACEBOOKU