Studia na Kulturoznawstwie

Kulturoznawstwo
studia I stopnia

Plany zajęć

Kulturoznawstwo
studia modułowe II stopnia

Plany zajęć

Intercultural Communication
Master’s degree

Schedules

Important note!
This year lectures will be online via TEAMS.
The seminars are in hybrid (offline & online) mode.

Connect – Rozwój publiczności
studia podyplomowe

Plany zajęć

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Zmiany w planach zajęć
Aktywacja

Uruchom powiadomienia klikając ikonę powiadomień.

Zarządzanie

Włączaj i wyłączaj powiadomienia kiedy chcesz.

Chrome / Edge / Safari

Powiadomienia ze strony odbiera przeglądarka internetowa, nie ma to związku z jakimkolwiek kontem użytkownika (UAM, Google, Facebook, etc.). Ważne! Powiadomienia będą wyświetlane tylko na tym urządzeniu, na którym zostały aktywowane (komputer, tablet, telefon). 

Twoja zgoda

Przeczytaj szczegóły i wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień.

To wszystko!

Odbieraj powiadomienia na komputerze i na telefonie, zarządzaj ustawieniami, włączaj i wyłączaj powiadomienia gdzie chcesz i kiedy chcesz.

*  W ramach usługi Powiadomień nie są gromadzone jakiekolwiek dane na temat użytkownika. Treścią Powiadomień są tylko ogłoszenia dotyczące zmian w planach zajęć oraz dyżurów pracowników

Automatyczne powiadomienia!

Bądź na bieżąco i odbieraj bez zobowiązań powiadomienia o zmianach w planach zajęć na komputerze lub telefonie.
’Push’ Notification

 

Więcej szczegółów

USOS w Instytucie Kulturoznawstwa

Dyżur: środa 10.30-12.00, Piotr Kędziora

Koordynator Wydziałowy: Nikodem Kałek 61 829 21 43

Wychowanie Fizyczne: Małgorzata Woźniak 829-64-02

Lektoraty: Patrycja Nowak 61 829 29 80

Sytuacje kryzysowe i skargi studentów oraz wykładowców

Co zrobić, jeżeli uważasz, że w trakcie procesu kształcenia doszło do złamania reguł prawnych lub etycznych normujących zasady funkcjonowania społeczności akademickiej?

Procedura postępowania:

  1. student lub wykładowca może powiadomić o zaistniałym problemie dyrektora ds. studenckich lub prodziekana ds. studenckich,
  2. zastępca dyrektora ds. studenckich oraz prodziekan ds. studenckich analizują zgłoszenie, a następnie kontaktują się z osobą zgłaszającą zdarzenie oraz – w razie konieczności – z pozostałymi stronami i świadkami zdarzenia,
  3. w sytuacjach wymagających dalszych działań prodziekan sporządza odpowiednią dokumentację i kieruje sprawę do biura prorektora ds. studenckich,
  4. prorektor, po rozpoznaniu sprawy, podejmuje działania zmierzające do wyjaśnienia i rozwiązania zgłoszonego problemu, zgodnie z procedurami określonymi w Statucie UAM.
Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego

Jeśli jesteś studentem, doktorantem lub pracownikiem i zauważasz, że ktoś z twojego akademickiego otoczenia jest w kryzysowej sytuacji, że dzieje się z nim coś niepokojącego, myśli lub mówi o samobójstwie lub chcesz opowiedzieć o swojej trudnej sytuacji możesz śmiało zgłosić to koordynatorowi. On z zachowaniem pełnej dyskrecji zadba o to, by ta osoba otrzymała jak najszybciej profesjonalną pomoc jaką oferuje powołana do tego na naszej uczelni Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego.

Koordynator na Wydziale Antropologii i Kulturoznawstwa: prof UAM dr hab. Marcela Kościańczuk

Sprawy socjalne

Studenci wszystkich trybów studiów mogą korzystać ze świadczeń socjalnych, którymi są następujące formy pomocy: stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga, zakwaterowanie w Domu Studenckim. Oprócz ww. świadczeń studenci korzystać mogą ze stypendium rektora oraz stypendium ministra.

Sprawy studentów z niepełnosprawnościami

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jako jeden z pierwszych w Polsce realizuje strategię Uniwersytetu Otwartego dla wszystkich, w tym także dla osób z niepełnosprawnościami.

Stypendia zagraniczne z ERASMUS +

Magdalena Antoniewska 61 829 43 68

Program mobilności studentów i doktorantów
Festiwal Kultury Studenckiej „Kulminacje”

Aktualności dla studentów

Nagroda Santander „SPOŁECZNIK ROKU” dla studentów i doktorantów UAM 800 800 Instytut Kulturoznawstwa

Nagroda Santander „SPOŁECZNIK ROKU” dla studentów i doktorantów UAM

1. czerwca rozpoczyna się rekrutacja do Nagroda Santander „SPOŁECZNIK ROKU” dla studentów i doktorantów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zgłoszenia można przesyłać do 15…

Konkurs na pracę magisterską o kinie polskim lub edukacji audiowizualnej 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa

Konkurs na pracę magisterską o kinie polskim lub edukacji audiowizualnej

Konkurs im. Profesor Eweliny Nurczyńskiej-Fidelskiej Stowarzyszenie Edukacyjno-Kulturalne „Venae Artis” we współpracy z Katedrą Filmu i Mediów Audiowizualnych Uniwersytetu Łódzkiego oraz Muzeum Kinematografii w Łodzi ogłosiło…

Drugi numer magazynu „Connecting Audiences Polska” już dostępny 1240 1654 Instytut Kulturoznawstwa

Drugi numer magazynu „Connecting Audiences Polska” już dostępny

Drugi numer „Connecting Audiences Polska” poświęcony jest przede wszystkim tematyce współpracy i budowania partnerstw, a także wynikającej z nich sile synergii. W Polsce i na…

Nowe programy rozwojowe w ramach Stypendiów Santander #LifelongLearning 1200 675 Instytut Kulturoznawstwa

Nowe programy rozwojowe w ramach Stypendiów Santander #LifelongLearning

Ruszają nabory na kolejne Stypendia Santander, jest to okazja do zdobycia cenionych na rynku kompetencji oraz certyfikatów, które pomogą wyróżnić się na rynku pracy. Obecnie…

Rozwój publiczności 2021. Gdzie jesteśmy? Debata online / 25 maja, godzina 18.00 1640 924 Instytut Kulturoznawstwa

Rozwój publiczności 2021. Gdzie jesteśmy? Debata online / 25 maja, godzina 18.00

W ostatniej dekadzie koncepcja rozwoju publiczności (ang. audience development) stopniowo przenikała do słownika i lokalnych praktyk zarządzania w kulturze. W ramach debaty spróbujemy podsumować to,…

Stypendia im. dr. Jana Kulczyka za rok akademicki 2020/2021 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa

Stypendia im. dr. Jana Kulczyka za rok akademicki 2020/2021

Stypendia przyznawane są studentom i doktorantom za bardzo dobre wyniki w nauce, wybitne osiągnięcia naukowe oraz aktywność na rzecz Uniwersytetu. Uwzględniana jest również sytuacja materialna…

Rusza rekrutacja na Studia Podyplomowe „Rozwój Publiczności” 1080 1080 Instytut Kulturoznawstwa

Rusza rekrutacja na Studia Podyplomowe „Rozwój Publiczności”

Ogłaszamy nabór do trzeciej edycji studiów podyplomowych “Rozwój Publiczności”. To pierwsze w Polsce studia w całości poświęcone koncepcji audience development. Oferta skierowana jest zarówno do…

BESTStudentGRANT – studenckie projekty badawcze 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa

BESTStudentGRANT – studenckie projekty badawcze

12 kwietnia otwarto dziewiętnasty konkurs ID-UB na realizację zadania 39: BESTStudentGRANT. Wyszukiwanie studentów wybitnie uzdolnionych oraz wsparcie talentów poprzez włączenie ich do badań naukowych od pierwszego…

Wiosenny rozRUCH na UAM 1920 1107 Instytut Kulturoznawstwa

Wiosenny rozRUCH na UAM

Dołącz do sportowej akcji Zadaniem uczestników wydarzenia jest pokonanie jak największej ilości kilometrów w ciągu całego miesiąca (od 11 kwietnia 2021 roku do 11 maja…

Po co nam nowe instytucje kultury? debata #Goyki3Lab 2048 1072 Instytut Kulturoznawstwa

Po co nam nowe instytucje kultury? debata #Goyki3Lab

Drugą z cyklu #Goyki3Lab poświęcamy roli instytucji kultury, szczególnie nowopowstających. Czy są potrzebne? Jakie wynikają z tego korzyści dla lokalnych ekosystemów? Jaka jest rola kultury…

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

  1. Operatorem Serwisu amu.edu.pl jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www, będącego w posiadaniu Operatora Serwisu.

2. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej niż za zgodą użytkownika.

  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi rejestracji na kurs bądź kontaktu z zainteresowanym.

3. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.

  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.

  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem, w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych oraz analizy zachowań na stronie

  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

    1. czas nadejścia zapytania,

    2. czas wysłania odpowiedzi,

    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

    6. informacje o przeglądarce użytkownika,

    7. Informacje o adresie IP.

  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

  4. Dane powyższe są wykorzystywane dla celów administrowania serwerem oraz analizy zachowań
    na stronie.

5. Udostępnienie danych

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    1. Internet Explorer

    2. Chrome

    3. Safari

    4. Firefox

    5. Opera

    6. Android

    7. Safari (iOS)

    8. Windows Phone

    9. Blackberry

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKA PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.
Skip to content