Poniżej zamieszczamy skróconą wersję procedury przygotowania Intranet UAM do pracy zdalnej:
- Odśwież hasło w panel.amu.edu.pl
- logowanie („nazwa użytkownika” poczty AMU bez @amu.edu.pl)
- Przejdź do zakładki ZMIANA HASŁA
- Przejdź procedurę zmiany hasła (nowe hasło będzie obowiązywało we wszystkich usługach Centrum Informatycznego UAM: Poczta WWW, Usosweb, AmuRap, AmuDoc, Panel UAM, Platforma Hostingowa, itp.
- Po jednorazowej zmianie hasła przejdź do usługi Office365
- W celu sprawdzenia poprawności połączenia zaloguj się do panelu użytkownika Office365 office.com/Account korzystając z loginu: nazwa_użytkownika@o365.amu.edu.pl oraz wcześniej odświeżonego hasła.
UWAGA! konta studenckie posiadają login: nazwa_użytkownika@st.amu.edu.pl - Jeśli procedura przebiegnie poprawnie przejdź do strony office.com/apps
- Po poprawnym zalogowaniu aplikacje zgromadzone w Intranet UAM będą dostępne i gotowe do użycia
- W celu sprawdzenia poprawności połączenia zaloguj się do panelu użytkownika Office365 office.com/Account korzystając z loginu: nazwa_użytkownika@o365.amu.edu.pl oraz wcześniej odświeżonego hasła.
Szczegółowe instrukcje logowania dla pracowników, doktorantów oraz studentów
Pakiet aplikacji Office365 dostępny jest z poziomu przeglądarki internetowej oraz może być pobrany i zainstalowany na lokalny komputer.