Studia na Kulturoznawstwie

Kulturoznawstwo
studia I stopnia

Plany zajęć

Kulturoznawstwo
studia modułowe II stopnia

Plany zajęć

Intercultural Communication
Master’s degree

Schedules

Important note!
This year lectures will be online via TEAMS.
The seminars are in hybrid (offline & online) mode.

Connect – Rozwój publiczności
studia podyplomowe

Plany zajęć

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Zmiany w planach zajęć
Aktywacja

Uruchom powiadomienia klikając ikonę powiadomień.

Zarządzanie

Włączaj i wyłączaj powiadomienia kiedy chcesz.

Chrome / Edge / Safari

Powiadomienia ze strony odbiera przeglądarka internetowa, nie ma to związku z jakimkolwiek kontem użytkownika (UAM, Google, Facebook, etc.). Ważne! Powiadomienia będą wyświetlane tylko na tym urządzeniu, na którym zostały aktywowane (komputer, tablet, telefon). 

Twoja zgoda

Przeczytaj szczegóły i wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień.

To wszystko!

Odbieraj powiadomienia na komputerze i na telefonie, zarządzaj ustawieniami, włączaj i wyłączaj powiadomienia gdzie chcesz i kiedy chcesz.

*  W ramach usługi Powiadomień nie są gromadzone jakiekolwiek dane na temat użytkownika. Treścią Powiadomień są tylko ogłoszenia dotyczące zmian w planach zajęć oraz dyżurów pracowników

Automatyczne powiadomienia!

Bądź na bieżąco i odbieraj bez zobowiązań powiadomienia o zmianach w planach zajęć na komputerze lub telefonie.
’Push’ Notification

 

Więcej szczegółów

USOS w Instytucie Kulturoznawstwa

Dyżur: środa 10.30-12.00, Piotr Kędziora

Koordynator Wydziałowy: Nikodem Kałek 61 829 21 43

Wychowanie Fizyczne: Małgorzata Woźniak 829-64-02

Lektoraty: Patrycja Nowak 61 829 29 80

Sytuacje kryzysowe i skargi studentów oraz wykładowców

Co zrobić, jeżeli uważasz, że w trakcie procesu kształcenia doszło do złamania reguł prawnych lub etycznych normujących zasady funkcjonowania społeczności akademickiej?

Procedura postępowania:

  1. student lub wykładowca może powiadomić o zaistniałym problemie dyrektora ds. studenckich lub prodziekana ds. studenckich,
  2. zastępca dyrektora ds. studenckich oraz prodziekan ds. studenckich analizują zgłoszenie, a następnie kontaktują się z osobą zgłaszającą zdarzenie oraz – w razie konieczności – z pozostałymi stronami i świadkami zdarzenia,
  3. w sytuacjach wymagających dalszych działań prodziekan sporządza odpowiednią dokumentację i kieruje sprawę do biura prorektora ds. studenckich,
  4. prorektor, po rozpoznaniu sprawy, podejmuje działania zmierzające do wyjaśnienia i rozwiązania zgłoszonego problemu, zgodnie z procedurami określonymi w Statucie UAM.
Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego

Jeśli jesteś studentem, doktorantem lub pracownikiem i zauważasz, że ktoś z twojego akademickiego otoczenia jest w kryzysowej sytuacji, że dzieje się z nim coś niepokojącego, myśli lub mówi o samobójstwie lub chcesz opowiedzieć o swojej trudnej sytuacji możesz śmiało zgłosić to koordynatorowi. On z zachowaniem pełnej dyskrecji zadba o to, by ta osoba otrzymała jak najszybciej profesjonalną pomoc jaką oferuje powołana do tego na naszej uczelni Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego.

Koordynator na Wydziale Antropologii i Kulturoznawstwa: prof UAM dr hab. Marcela Kościańczuk

Sprawy socjalne

Studenci wszystkich trybów studiów mogą korzystać ze świadczeń socjalnych, którymi są następujące formy pomocy: stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga, zakwaterowanie w Domu Studenckim. Oprócz ww. świadczeń studenci korzystać mogą ze stypendium rektora oraz stypendium ministra.

Sprawy studentów z niepełnosprawnościami

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jako jeden z pierwszych w Polsce realizuje strategię Uniwersytetu Otwartego dla wszystkich, w tym także dla osób z niepełnosprawnościami.

Stypendia zagraniczne z ERASMUS +

Magdalena Antoniewska 61 829 43 68

Program mobilności studentów i doktorantów
Festiwal Kultury Studenckiej „Kulminacje”

Aktualności dla studentów

Harmonogram sesji zimowej (21/22) 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa

Harmonogram sesji zimowej (21/22)

Harmonogram sesji zimowej 2021-2022  Rok akad. 2021/2022 Harmonogram egzaminów w sesji zimowej KULTUROZNAWSTWO Rok studiów: I Lp. Egzaminator Przedmiot Forma egzaminu (pisemny, ustny) Terminy (daty)…

Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Wzory kultury a wzory obywatelskości – Nowe formy obyczajowo-publiczne w życiu społecznym” 1000 1000 Instytut Kulturoznawstwa

Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Wzory kultury a wzory obywatelskości – Nowe formy obyczajowo-publiczne w życiu społecznym”

Instytut Kulturoznawstwa UAM Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Wzory kultury a wzory obywatelskości – Nowe formy obyczajowo-publiczne w życiu społecznym” Poznań, 19.11.2021 ZAPROSZENIE (PDF) FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (DOC)…

Konkurs Miasta Poznania za wyróżniającą się pracę magisterską i doktorską 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa

Konkurs Miasta Poznania za wyróżniającą się pracę magisterską i doktorską

Miasto Poznań organizuje XVII edycję konkursu „Nagroda Miasta Poznania za wyróżniającą się pracę doktorską” i „Nagroda Miasta Poznania za wyróżniającą się pracę magisterską.” Do konkursu mogą być…

Konkurs World Urban Forum 11 600 847 Instytut Kulturoznawstwa

Konkurs World Urban Forum 11

W związku ze zbliżającą się XI sesją wydarzenia MFiPR organizuje konkurs, którego tematem jest  stworzenie projektu graficznego i nazwanie maskotki, która będzie promowała WUF11. Liczy…

Szkolenie biblioteczne 814 850 Instytut Kulturoznawstwa

Szkolenie biblioteczne

Studenci pierwszego roku mogą zdalnie utworzyć konto biblioteczne. W katalogu online bibliotek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w zakładce „konto czytelnika” znajduje się przycisk – Nie masz…

Wytyczne sanitarne obowiązujące w roku 2021/2022 600 600 Instytut Kulturoznawstwa

Wytyczne sanitarne obowiązujące w roku 2021/2022

Zarządzenie nr 291/2020/2021 Kanclerza Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z dnia 23 września 2021 roku w sprawie wytycznych sanitarnych obowiązujących przy organizacji zajęć dydaktycznych…

Zapisy na Wychowanie Fizyczne 600 600 Instytut Kulturoznawstwa

Zapisy na Wychowanie Fizyczne

Wszelkie informacje na temat zajęć z wychowania fizycznego oraz sposobu rejestracji na zajęcia są dostępne na stronie internetowej Studium Wychowania Fizycznego UAM.

Organizacja roku akademickiego 2021/2022 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa

Organizacja roku akademickiego 2021/2022

30 września 2021 r. Inauguracja roku akademickiego dla studentów I roku studiów „Dzień studenta I roku” 1 października 2021 r. Inauguracja roku akademickiego I semestr…

Nagrodzeni w Instytucie Kulturoznawstwa 1024 624 Instytut Kulturoznawstwa

Nagrodzeni w Instytucie Kulturoznawstwa

W trakcie Inauguracji roku akademickiego 2021/2022 wręczono nagrody dla najlepszych dydaktyków oraz nawybitniejszych absolwentów. W obu przypadkach w gronie nagrodzonych znalazły się osoby związane z…

Tryb przeprowadzania zajęć w semestrze zimowym (2021/22) / Lectures and classes in upcoming semester 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa

Tryb przeprowadzania zajęć w semestrze zimowym (2021/22) / Lectures and classes in upcoming semester

Scroll down for english. Studia I stopnia Wszystkie wykłady obliatoryjne i wykłady monograficzne – tryb zdalny, za pośrednictwem platformy TEAMS Ćwiczenia, konwersatoria, laboratoria i seminaria…

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

  1. Operatorem Serwisu amu.edu.pl jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www, będącego w posiadaniu Operatora Serwisu.

2. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej niż za zgodą użytkownika.

  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi rejestracji na kurs bądź kontaktu z zainteresowanym.

3. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.

  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.

  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem, w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych oraz analizy zachowań na stronie

  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

    1. czas nadejścia zapytania,

    2. czas wysłania odpowiedzi,

    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

    6. informacje o przeglądarce użytkownika,

    7. Informacje o adresie IP.

  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

  4. Dane powyższe są wykorzystywane dla celów administrowania serwerem oraz analizy zachowań
    na stronie.

5. Udostępnienie danych

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    1. Internet Explorer

    2. Chrome

    3. Safari

    4. Firefox

    5. Opera

    6. Android

    7. Safari (iOS)

    8. Windows Phone

    9. Blackberry

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKA PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.
Skip to content