Studia na Kulturoznawstwie

Kulturoznawstwo
studia I stopnia

Plany zajęć

Programy studiów

Kulturoznawstwo
studia modułowe II stopnia

Plany zajęć

Programy studiów

Intercultural Communication
Master’s degree

Schedules

Study Programmes

Syllabusy przedmiotów

II i III ROK

Syllabusy przedmiotów obowiązujących dla II i III roku studiów licencjackich oraz II roku studiów uzupełniających SUM i specjalizacji Intercultural Communication.

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Zmiany w planach zajęć
Aktywacja

Uruchom powiadomienia klikając ikonę powiadomień.

Zarządzanie

Włączaj i wyłączaj powiadomienia kiedy chcesz.

Chrome / Edge / Safari

Powiadomienia ze strony odbiera przeglądarka internetowa, nie ma to związku z jakimkolwiek kontem użytkownika (UAM, Google, Facebook, etc.). Ważne! Powiadomienia będą wyświetlane tylko na tym urządzeniu, na którym zostały aktywowane (komputer, tablet, telefon). 

Twoja zgoda

Przeczytaj szczegóły i wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień.

To wszystko!

Odbieraj powiadomienia na komputerze i na telefonie, zarządzaj ustawieniami, włączaj i wyłączaj powiadomienia gdzie chcesz i kiedy chcesz.

*  W ramach usługi Powiadomień nie są gromadzone jakiekolwiek dane na temat użytkownika. Treścią Powiadomień są tylko ogłoszenia dotyczące zmian w planach zajęć oraz dyżurów pracowników

Automatyczne powiadomienia!

Bądź na bieżąco i odbieraj bez zobowiązań powiadomienia o zmianach w planach zajęć na komputerze lub telefonie.
’Push’ Notification

 

Więcej szczegółów

Lektorat z języka nowożytnego

Poznaj zasady wyboru i kwalifikacji na lektorat z języka obcego oraz reguły rejestracji żetonowej i zaliczenia egzaminu certyfikacyjnego.

Zawartość dokumentu: język ogólny a język specjalistyczny; wymiar godzinowy zajęć; punkty ECTS; program zajęć lektorskich; zwolnienie z zajęć; rejestracja żetonowa; test diagnozujący, test poziomujący; egzamin certyfikacyjny.

Biuro Obsługi Studiów IK

Poznaj zasady przygotowania pracy dyplomowej oraz obłsugi systemu APD.

Zawartość strony: obsługa APD, wnioski oraz druki wniosków do dziekana oraz BOS

USOS w Instytucie Kulturoznawstwa

Dyżur: środa 10.30-12.00, Piotr Kędziora

Koordynator Wydziałowy: Nikodem Kałek 61 829 21 43

Wychowanie Fizyczne: Małgorzata Woźniak 829-64-02

Lektoraty: Patrycja Nowak 61 829 29 80

Sytuacje kryzysowe i skargi studentów oraz wykładowców

Co zrobić, jeżeli uważasz, że w trakcie procesu kształcenia doszło do złamania reguł prawnych lub etycznych normujących zasady funkcjonowania społeczności akademickiej?

Procedura postępowania:

  1. student lub wykładowca może powiadomić o zaistniałym problemie dyrektora ds. studenckich lub prodziekana ds. studenckich,
  2. zastępca dyrektora ds. studenckich oraz prodziekan ds. studenckich analizują zgłoszenie, a następnie kontaktują się z osobą zgłaszającą zdarzenie oraz – w razie konieczności – z pozostałymi stronami i świadkami zdarzenia,
  3. w sytuacjach wymagających dalszych działań prodziekan sporządza odpowiednią dokumentację i kieruje sprawę do biura prorektora ds. studenckich,
  4. prorektor, po rozpoznaniu sprawy, podejmuje działania zmierzające do wyjaśnienia i rozwiązania zgłoszonego problemu, zgodnie z procedurami określonymi w Statucie UAM.
Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego

Jeśli jesteś studentem, doktorantem lub pracownikiem i zauważasz, że ktoś z twojego akademickiego otoczenia jest w kryzysowej sytuacji, że dzieje się z nim coś niepokojącego, myśli lub mówi o samobójstwie lub chcesz opowiedzieć o swojej trudnej sytuacji możesz śmiało zgłosić to koordynatorowi. On z zachowaniem pełnej dyskrecji zadba o to, by ta osoba otrzymała jak najszybciej profesjonalną pomoc jaką oferuje powołana do tego na naszej uczelni Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego.

Koordynator na Wydziale Antropologii i Kulturoznawstwa: prof UAM dr hab. Marcela Kościańczuk

Rada Samorządu Studentów Wydziału Antropologii i Kulturoznawstwa
• Przewodnicząca z delegaturą do Parlamentu Samorządu Studentów – Marta Szala (IK)
kontakt mailowy: marsza41@st.amu.edu.pl
• Wiceprzewodnicząca ds. wewnętrznych – Maja Gruszka (IK)
kontakt mailowy: majgru2@st.amu.edu.pl
•Wiceprzewodnicząca ds. zewnętrznych – Szeherezada Kondratowicz (IK)
kontakt mailowy: szekon@st.amu.edu.pl
•Sekretarzyni – Julia Borowczyk (IK)
kontakt mailowy: julbor9@st.amu.edu.pl
Sprawy socjalne

Studenci wszystkich trybów studiów mogą korzystać ze świadczeń socjalnych, którymi są następujące formy pomocy: stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga, zakwaterowanie w Domu Studenckim. Oprócz ww. świadczeń studenci korzystać mogą ze stypendium rektora oraz stypendium ministra.

Sprawy studentów z niepełnosprawnościami

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jako jeden z pierwszych w Polsce realizuje strategię Uniwersytetu Otwartego dla wszystkich, w tym także dla osób z niepełnosprawnościami.

Stypendia zagraniczne z ERASMUS +
Program mobilności studentów i doktorantów
Festiwal Kultury Studenckiej „Kulminacje”

Aktualności dla studentów

Masz staż! Wyborcza zaprasza naszych studentów do konkursu stażowego 1339 872 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Masz staż! Wyborcza zaprasza naszych studentów do konkursu stażowego

Miło nam przekazać, że nasza uczelnia przystąpiła do programu partnerskiego „Masz staż”, dzięki czemu możecie wziąć udział w konkursie i wygrać staż w „Gazecie Wyborczej”.…

Grant NCN z programu OPUS 19 dla prof. Agaty Skórzyńskiej 1920 810 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Grant NCN z programu OPUS 19 dla prof. Agaty Skórzyńskiej

Z wielką dumą informujemy, że prof. Agata Skórzyńska otrzymała grant NCN z programu OPUS 19 na projekt „Społeczne obiegi wiedzy w praktykach humanistyki akademickiej”. Grant…

Nagroda Rektora UAM Praeceptor Laureatus dla dr Łukasza Czajki 720 478 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Nagroda Rektora UAM Praeceptor Laureatus dla dr Łukasza Czajki

Z wielką radością informujemy, że dr Łukasz Czajka z Instytutu Kulturoznawstwa, otrzymał Nagrodę Rektora UAM Praeceptor Laureatus dla najlepszego dydaktyka Wydziału Antropologii i Kulturoznawstwa. Gratulujemy…

Konkurs „BESTStudentGRANT”

5000 zł na badania studenckie. Zgłoszenia do 30 listopada!

https://amu.edu.pl/studenci/programy-studenckie/best-student-grant-1/best-student-grant
Konkurs „BESTStudentGRANT” 441 414 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu
Biuro Obsługi Studenta – umów wizytę 998 1024 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Biuro Obsługi Studenta – umów wizytę

Uprzejmie informujemy, że studenci Kulturoznawstwa udający się do Biura Obsługi Studentów na Kampusie Ogrody (bud. C) powinni uprzednio ustalić termin wizyty z mgr Anną Olejniczak (e-mail: annole2@amu.edu.pl,…

Dzień Kandydata UAM na Facebooku

Program wydarzenia 23 października 2020 Profil UAM na FB Plan spotkania: 13.00 – 13.15 Rozpoczęcie i Powitanie przez Rektora JM i Rektor ds. Studenckich oraz…

https://www.facebook.com/events/358371308535436/
Dzień Kandydata UAM na Facebooku 800 800 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu
Staż w grancie badawczym NCN – studenci, doktoranci 600 600 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Staż w grancie badawczym NCN – studenci, doktoranci

Dr Claudia Snochowska-Gonzalez szuka współpracowniczki albo współpracownika do projektu badawczego pt. „Ciało i dusza narodu. Wątki volkistowskie we wczesnej polskiej myśli narodowo-demokratycznej (1895–1918)” (pełny opis…

Filmowe Miasto: Świat Graczy — nabór na warsztaty 1920 1080 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Filmowe Miasto: Świat Graczy — nabór na warsztaty

Zapraszamy do tegorocznej edycji Filmowego Miasta — warsztatów, które pokazują jak krok po kroku tworzyć wydarzenie filmowe. Tegoroczna edycja będzie krążyła wokół fenomenu gier wideo,…

Instytut Kulturoznawstwa z pozytywną oceną programową Państwowej Komisji Akredytacyjnej 800 800 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Instytut Kulturoznawstwa z pozytywną oceną programową Państwowej Komisji Akredytacyjnej

Dwa doktoraty obronione w IK z wyróżnieniem w XIV Konkursie na najlepszą pracę doktorską organizowanym przez Narodowe Centrum Kultury 700 700 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Dwa doktoraty obronione w IK z wyróżnieniem w XIV Konkursie na najlepszą pracę doktorską organizowanym przez Narodowe Centrum Kultury

Komisja przyznała wyróżnienia dla autorek dwóch prac obronionych w ostatnich miesiącach w Instytucie Kulturoznawstwa UAM dr Aleksandra Binicewicz, „Kulturoznawcza analiza pojęcia prywatności w kontekście rozwoju nowych technologii”…

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

  1. Operatorem Serwisu amu.edu.pl jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www, będącego w posiadaniu Operatora Serwisu.

2. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej niż za zgodą użytkownika.

  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi rejestracji na kurs bądź kontaktu z zainteresowanym.

3. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.

  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.

  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem, w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych oraz analizy zachowań na stronie

  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

    1. czas nadejścia zapytania,

    2. czas wysłania odpowiedzi,

    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

    6. informacje o przeglądarce użytkownika,

    7. Informacje o adresie IP.

  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

  4. Dane powyższe są wykorzystywane dla celów administrowania serwerem oraz analizy zachowań
    na stronie.

5. Udostępnienie danych

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    1. Internet Explorer

    2. Chrome

    3. Safari

    4. Firefox

    5. Opera

    6. Android

    7. Safari (iOS)

    8. Windows Phone

    9. Blackberry

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKA PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.
Skip to content