Studia na Kulturoznawstwie

Kulturoznawstwo
studia I stopnia

Plany zajęć

Programy studiów

Kulturoznawstwo
studia modułowe II stopnia

Plany zajęć

Programy studiów

Intercultural Communication
Master’s degree

Schedules

Study Programmes

Syllabusy przedmiotów

II i III ROK

Syllabusy przedmiotów obowiązujących dla II i III roku studiów licencjackich oraz II roku studiów uzupełniających SUM i specjalizacji Intercultural Communication.

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Zmiany w planach zajęć
Aktywacja

Uruchom powiadomienia klikając ikonę powiadomień.

Zarządzanie

Włączaj i wyłączaj powiadomienia kiedy chcesz.

Chrome / Edge / Safari

Powiadomienia ze strony odbiera przeglądarka internetowa, nie ma to związku z jakimkolwiek kontem użytkownika (UAM, Google, Facebook, etc.). Ważne! Powiadomienia będą wyświetlane tylko na tym urządzeniu, na którym zostały aktywowane (komputer, tablet, telefon). 

Twoja zgoda

Przeczytaj szczegóły i wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień.

To wszystko!

Odbieraj powiadomienia na komputerze i na telefonie, zarządzaj ustawieniami, włączaj i wyłączaj powiadomienia gdzie chcesz i kiedy chcesz.

*  W ramach usługi Powiadomień nie są gromadzone jakiekolwiek dane na temat użytkownika. Treścią Powiadomień są tylko ogłoszenia dotyczące zmian w planach zajęć oraz dyżurów pracowników

Automatyczne powiadomienia!

Bądź na bieżąco i odbieraj bez zobowiązań powiadomienia o zmianach w planach zajęć na komputerze lub telefonie.
’Push’ Notification

 

Więcej szczegółów

Lektorat z języka nowożytnego

Poznaj zasady wyboru i kwalifikacji na lektorat z języka obcego oraz reguły rejestracji żetonowej i zaliczenia egzaminu certyfikacyjnego.

Zawartość dokumentu: język ogólny a język specjalistyczny; wymiar godzinowy zajęć; punkty ECTS; program zajęć lektorskich; zwolnienie z zajęć; rejestracja żetonowa; test diagnozujący, test poziomujący; egzamin certyfikacyjny.

Biuro Obsługi Studiów IK

Poznaj zasady przygotowania pracy dyplomowej oraz obłsugi systemu APD.

Zawartość strony: obsługa APD, wnioski oraz druki wniosków do dziekana oraz BOS

USOS w Instytucie Kulturoznawstwa

Dyżur: środa 10.30-12.00, Piotr Kędziora

Koordynator Wydziałowy: Nikodem Kałek 61 829 21 43

Wychowanie Fizyczne: Małgorzata Woźniak 829-64-02

Lektoraty: Patrycja Nowak 61 829 29 80

Sytuacje kryzysowe i skargi studentów oraz wykładowców

Co zrobić, jeżeli uważasz, że w trakcie procesu kształcenia doszło do złamania reguł prawnych lub etycznych normujących zasady funkcjonowania społeczności akademickiej?

Procedura postępowania:

  1. student lub wykładowca może powiadomić o zaistniałym problemie dyrektora ds. studenckich lub prodziekana ds. studenckich,
  2. zastępca dyrektora ds. studenckich oraz prodziekan ds. studenckich analizują zgłoszenie, a następnie kontaktują się z osobą zgłaszającą zdarzenie oraz – w razie konieczności – z pozostałymi stronami i świadkami zdarzenia,
  3. w sytuacjach wymagających dalszych działań prodziekan sporządza odpowiednią dokumentację i kieruje sprawę do biura prorektora ds. studenckich,
  4. prorektor, po rozpoznaniu sprawy, podejmuje działania zmierzające do wyjaśnienia i rozwiązania zgłoszonego problemu, zgodnie z procedurami określonymi w Statucie UAM.
Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego

Jeśli jesteś studentem, doktorantem lub pracownikiem i zauważasz, że ktoś z twojego akademickiego otoczenia jest w kryzysowej sytuacji, że dzieje się z nim coś niepokojącego, myśli lub mówi o samobójstwie lub chcesz opowiedzieć o swojej trudnej sytuacji możesz śmiało zgłosić to koordynatorowi. On z zachowaniem pełnej dyskrecji zadba o to, by ta osoba otrzymała jak najszybciej profesjonalną pomoc jaką oferuje powołana do tego na naszej uczelni Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego.

Koordynator na Wydziale Antropologii i Kulturoznawstwa: prof UAM dr hab. Marcela Kościańczuk

Rada Samorządu Studentów Wydziału Antropologii i Kulturoznawstwa
• Przewodnicząca z delegaturą do Parlamentu Samorządu Studentów – Marta Szala (IK)
kontakt mailowy: marsza41@st.amu.edu.pl
• Wiceprzewodnicząca ds. wewnętrznych – Maja Gruszka (IK)
kontakt mailowy: majgru2@st.amu.edu.pl
•Wiceprzewodnicząca ds. zewnętrznych – Szeherezada Kondratowicz (IK)
kontakt mailowy: szekon@st.amu.edu.pl
•Sekretarzyni – Julia Borowczyk (IK)
kontakt mailowy: julbor9@st.amu.edu.pl
Sprawy socjalne

Studenci wszystkich trybów studiów mogą korzystać ze świadczeń socjalnych, którymi są następujące formy pomocy: stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomoga, zakwaterowanie w Domu Studenckim. Oprócz ww. świadczeń studenci korzystać mogą ze stypendium rektora oraz stypendium ministra.

Sprawy studentów z niepełnosprawnościami

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jako jeden z pierwszych w Polsce realizuje strategię Uniwersytetu Otwartego dla wszystkich, w tym także dla osób z niepełnosprawnościami.

Stypendia zagraniczne z ERASMUS +
Program mobilności studentów i doktorantów
Festiwal Kultury Studenckiej „Kulminacje”

Aktualności dla studentów

Wystawa prac Martina Velíška 1000 672 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Wystawa prac Martina Velíška

Wystawa prac Martina Velíška do zbioru Mity i legendy grenlandzkie Knuda Rasmussena oraz Igimarasussuk, który zjadł swoje żony. Legendy Inuitów Arona Kangermio (1822–1869). Galeria Akademicka…

Wyniki postępowania ws. wniosków o przyznanie Stypendium Rektora na rok 2019/2020 1512 1552 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Wyniki postępowania ws. wniosków o przyznanie Stypendium Rektora na rok 2019/2020

W dniu 12 grudnia zostały podane do wiadomości wyniki postępowania w sprawie wniosków o przyznanie stypendium rektora. Zawiera je baza sporządzona w MS Excel (możliwa…

Wybory do Wydziałowych Rad Samorządu Studentów 1200 625 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Wybory do Wydziałowych Rad Samorządu Studentów

Drodzy Studenci! W dniu 8 listopada 2019 roku Studencki Komisarz Wyborczy obwieścił wybory do wydziałowych Rad Samorządu Studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Poniżej przedstawiamy…

Czeskie Spotkanie w Teatrze Ósmego Dnia / 22 listopada 5066 2647 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Czeskie Spotkanie w Teatrze Ósmego Dnia / 22 listopada

Serdecznie zapraszamy pracowników Instytutu i Studentów na Czeskie Spotkanie w Teatrze Ósmego Dnia. 22 listopada o godzinie 19:00 porozmawiamy z czeskim artystą i działaczem kultury…

Harmonogramy sesji egzaminacyjne – semestr zimowy 2019/2020 1611 1180 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Harmonogramy sesji egzaminacyjne – semestr zimowy 2019/2020

Pobierz PDF   I ROK – studia licencjackie Egzaminy: Lp. Egzaminator Przedmiot Forma egzaminu (pisemny, ustny) Terminy (daty) i godziny Sala (pokój) 1. Dr M.…

Konkurs CPK Innowacje 1332 772 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Konkurs CPK Innowacje

Zapraszamy do udziału w Konkursie „INNOWACJE” organizowanego przez Centralny Port Komunikacyjny. Wśród kategorii konkursowych: SMART CITY oraz INNOWACJE SPOŁECZNE, INNOWACJE ŚRODOWISKOWE, MULTIMODALNOŚĆ. Centralny Port Komunikacyjny…

Uniwersytet jako promotor… / warsztaty 1016 799 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Uniwersytet jako promotor… / warsztaty

Premiera:  17 października 2019 Warsztaty „Uniwersytet jako promotor artystów. Porównanie modeli promocji artystów w Polsce i USA”. Porównanie modeli kształcenia i wspierania młodych twórców, grup teatralnych oraz…

STYPENDIUM REKTORA 780 654 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

STYPENDIUM REKTORA

Dnia 10 października 2019 roku został przez p. Prorektor ds. studenckich podpisany harmonogram czynności podczas postępowania w sprawie wniosków o przyznanie stypendium rektora (do 30 września 2019 roku stypendium…

Ewa Kuryluk – „Jak mi wypadł wiek XXI” – wykład otwarty 1200 828 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Ewa Kuryluk – „Jak mi wypadł wiek XXI” – wykład otwarty

Zapraszamy na pierwsze w tym roku akademickim seminarium Instytutu Kulturoznawstwa CZWARTEK 10.10.2019, godzina 11.30 SALA I (bud. AB), Campus Ogrody ul. Szamarzewskiego 89

Korekty planów zajęć 1611 1180 Instytut Kulturoznawstwa UAM w Poznaniu

Korekty planów zajęć

I roku SUM IC wykład „Intrecultural Management” z prof. J. Sójką wraca do sali D, bud. E II rok SUM IC wykład „High education and…

Wybierasz się na studia? Zapraszamy na Poznańskie Kulturoznawstwo!
Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

  1. Operatorem Serwisu amu.edu.pl jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www, będącego w posiadaniu Operatora Serwisu.

2. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej niż za zgodą użytkownika.

  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi rejestracji na kurs bądź kontaktu z zainteresowanym.

3. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.

  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.

  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem, w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych oraz analizy zachowań na stronie

  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

    1. czas nadejścia zapytania,

    2. czas wysłania odpowiedzi,

    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

    6. informacje o przeglądarce użytkownika,

    7. Informacje o adresie IP.

  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

  4. Dane powyższe są wykorzystywane dla celów administrowania serwerem oraz analizy zachowań
    na stronie.

5. Udostępnienie danych

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    1. Internet Explorer

    2. Chrome

    3. Safari

    4. Firefox

    5. Opera

    6. Android

    7. Safari (iOS)

    8. Windows Phone

    9. Blackberry

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKA PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.
Skip to content